dimecres, 14 de febrer del 2018

Perfect, The river i el amor romàntic



Imagen de un corazón roto pegado con una tirita

A proposta de Náyelin Pérez interpretarem el tema de Ed Sheeran "Perfect".




Clica en aquest enllaç per accedir a la partitura i acompanyament

clica en aquest enllaç per accedir al xil·lòfon virtual

i aquí amb el piano virtual

altres enllaços virtuals:
http://inicar.info/music/view_article.php?id=141

http://inicar.info/piano/virtual-piano-keyboard.php
http://inicar.info/drum/8/virtual-drum-kit.php


Al teu quadern hauràs d'anotar la informació que trobis sobre aquest músic. A més hauràs de buscar diferents versions d'aquesta cançó i elegir la que més t'agradi per compartir amb els companys i companyes.

Gràcies Náyelin!

Ara us proposo escoltar el tema "The river" de Bruce Springsteen i fer una activitat de reflexió a partir de les 2 cançons.



   1. Escolta els 2 temes                                                                                                                               
   2. En parelles agafeu una estrofa de cada cançó i traduïu-la al català. Sumarem totes les estrofes per tenir el text sencer.                                                                                                                          

3. Explica breument de què parla cadascuna d'elles.                                                                          
  4. Llegeix l'article que et proposo a continuació.                                                                                 

 http://www.lasexta.com/noticias/ciencia-tecnologia/amor-romantico-existe-experto-psicologia- echa-tierra-mitos-relaciones_201706045933d6c00cf2639184585e0a.html                                                                                                                
5. Fes una redacció en la que expressis la teva opinió sobre què és l'amor.                                       
  6. Per últim, elegeix el tema que més t'agrada i fes l'anàlisi a partir del model que treballem a classe.


Atenció,us deixo la traducció de les cançons tal com les vam deixar ahir 19 de març. Una vegada acabades les corregirem entre tot@s:   
                                                                                            

PERFECTE”
Vaig  trobar un amor per a mi
nena, només llença’t
i segueix-me
Bé,  he trobat una noia bella i dolça
jo no sabia que tu eres la que m’estava esperant

perquè només érem uns nens quan ens vam enamorar
sense saber el que era
no et deixaré aquesta vegada
però nena , només dóna’m un petó lentament , el teu cor és tot el que posseeixo
i els teus ulls sostenen el meu

Nena, estic ballant en la foscor amb tu entre els meus braços
descalços sobre l’herba escoltant la nostra cançó preferida
quan tu deies que semblaves un embolic, vaig xiuxiuejar sota el meu alè, però el vas escoltar: carinyo estàs perfecta aquesta nit

Bé he trobat una dona , més forta que ningú que conegui
ella comparteix els meus somnis ,espero que algun dia comparteixi  la seva llar.
He trobat un amor, per portar alguna cosa més que els meus secrets,
per portar l’amor, per criar els nostres fills.

Encara som nens però estem tan enamorats
lluitant contra totes les adversitats
Sé que estarem bé aquesta vegada
nena, agafa’m la mà
sigues la meva noia i jo serè el teu home
Veig el meu futur en els teus ulls.

Nena, estic ballant en la foscor amb tu entre els meus braços
descalços sobre l’herba escoltant la nostra cançó preferida
                                           quan et vaig veure amb aquell vestit, tan bonica
jo no mereixo això estimada, estàs perfecta aquesta nit.

Nena, estic ballant en la foscor amb tu entre els meus braços
descalços sobre l’herba escoltant la nostra cançó preferida
tinc fe en el que veig
ara sé que he conegut a un àngel en persona
i ella es veu perfecta
no, no em mereixo això
et veus tan perfecta aquesta nit.


"EL RIU"

Vinc de la part baixa de la vall
On, quan ets jove, t’ensenyen a fer les coses de la mateixa manera que les feia el teu pare
Mary i jo ens vam conèixer a l’institut quan ella tan sols tenia 17 anys
Vam escapar d’aquesta vall cap on els camps eren verds.
Ens agradaria anar fins al riu
I en el riu en el què vam bussejar
Oh, fins al riu on havíem passejat.
 Aquella nit ens vam anar fins al riu
I en el riu en el què vam bussejar

Oh, fins al riu on havíem passejat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada